Hemmaplan

DATUM 2012-10-24 - TID 20:49:47



Min fina vän Julia är äntligen på hemmaplan igen från Stockholm! Hon är hemma i Lycksele i en vecka, och det passar ju väldigt bra att jag får lov på fredag! Så det lär väl bli så mycket Julia som möjligt (om det är okej för henne alltså, hehe...) för mig tills hon och Aaron far tillbaka till Stockholm. :] 
Har inte hänt så mycket hos mig inte. Är sjukt less på skolan och har ingen ork, lust eller motivation för skolarbetet heller. Det går sjukt trögt bara! Var hemma hos föräldrarna i helgen och de vill ha tillbaka mig nu till helgen, vilket känns skönt. Skönt att få komma hem och landa lite, typ. 
En positiv sak är att jag slutat bita ner mina naglar så nu är de äntligen långa igen. Haha! (Intresseklubben antecknar.)
Ska även försöka spela in resten av svaren från frågestunden snart. Men dom kommer, håll ut. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia Andersson Photo

Wiiiie, längtar efter dig :'D Hade så stört roligt i sommras <3

Svar: Jaaa, det hade jag med <3 Kommer bli awesoooome!! Vi ska till Lycksele på fredag, lördagen är uppbokad dock. :) Oliver jobbar just nu men jag skriver när jag har pratat med han om vilken dag. :)
Kajsa Dahl

2012-10-25 @ 10:34:12
URL: http://jphoto.blo.gg
Postat av: Nathalie

Låter riktigt bra att få träffa sin vän. Jag har med skolarbete att göra över lovet vilket känns riktigt segt när man precis blivit sjuk. Men hoppas på lite vila ändå.

Svar: Ja det är jättekul :) Ojdå, det lät inte så bra..! Krya på dig!
Kajsa Dahl

2012-10-28 @ 11:07:32
URL: http://www.nalliegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin