ein ego

DATUM 2011-04-04 - TID 20:47:39

Idag har jag haft en skitdag. Imorgon kommer jag ha en skitdag. Resten av veckan kommer bara bestå av skitdagar. Jag vill gå ut det här jävla gymnasiet nån gång så jag kan få börja bestämma lite själv för en gångs jävla skull. Får allvarligt stora problem, vill ha egen lya, vill kunna bestämma över min egen jävla kropp!? Skitdag som sagt..
Jag älskar att wajna.....
Jag vill kasta saker runtom mig, jag vill skrika, jag vill slåss, jag vill förstöra saker. Känner mig som en ångvält, eller.. det hade vart najs. För nu kan jag inte göra nånting, jag har ingen att köra över, jag har ingen jag kan skrika på eller slåss mot, har ingens saker jag kan förstöra. Just nu är jag en uppretad myskoxe som sitter bakom galler och inte kan göra nåt åt saken.
Kommer bli ett psykbryt, få alla bokstavskombinationer som finns, få härdsmälta, explodera. Domedagen kommer vara nära, kommer inte skona någon. Alla ska få sin del. 
Åh jag älskar hur jag försöker låta farlig, eller ja jag försöker inte låta nånting annat än arg, men ni ser det säkert som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin