Chillar medan mannen knegar

DATUM 2011-08-08 - TID 14:07:21



Sitter hemma hos Oliver helt själv. Tar det lugnt bara, funderar att slå på nå gamla How I Met Your Mother avsnitt och slötitta. :) Oliver är på jobbet och han slutar vid fem, så jag har inte så mycket annat att göra på dagarna. :) Sover tills Oliver kommer hem på lunch, äter frukost medan han äter sin lunch, sen när han far igen så sitter jag och degar framför datorn som en annan liten tjockis. ;D 

Utomhus regnar det som vanligt, trist. Men jag kan inte klaga, det behövs ju eftersom den här sommarn varit en riktig kanon-sommar! Jag tycker inte ni ska klaga att det regnar lite då och då, för det har varit sjukt varmt i sommar! :) Håller ni inte med mig, så fine! :( MEN JAG ÄR NÖJD MED SOMMARENS VÄDER IAF! :( Haha. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin