Chillin'.. killin'..

DATUM 2011-08-19 - TID 20:19:26



Pappa hade sin andra dator på lagning men fick tillbaka den idag, så nu sitter jag vid den. Känns så nostalgist att sitta vid den här stationära datorn! Satt alltid vid denna dator förut. Känns så old school att använda en dator som fortfarande har Windows XP, haha.. :)

Tror att jag har kvar alla mina Sims-spel på den här datorn också, så jag ska nog dra hem några grejer till spelet och sen köra igång med en liten familj. ;) Älskar Sims! Förut brukade jag sitta och spela Sims så länge så att den där "familjemenyn" längst ner brännde fast på skärmen så att även när spelet inte var igång kunde man fortfarande se den menyn på skärmen... Haha!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Fototävling på min blogg, där temat är min bästa porträtt bild!:D Skulle vara kul om du ville vara med. Läs mer på min blogg!:D



Lycka till!:D

2011-08-20 @ 11:23:15
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin