Duktig tjej!

DATUM 2011-08-03 - TID 19:10:33



Idag har jag varit med min mamma! (och mormor) Först for jag och mamma på Jysk och köpte lite grejer till lägenheten. (En assnygg klocka och en riktigt najsig tvättkorg bland annat!) Sen for vi på en till affär... Och en till.. Och en till! Det slutade med att vi hade köpt huuur mycket saker som helst till min lägenhet! Bl.a jättefina glas och muggar! Får ta kort på det finaste nån gång snart, har inte min kamera här. (Därav cam-bilden i detta inlägg.)

Ikväll har jag varit duktig och sorterat och packat mina kläder! I bakgrunden på bilden är min klädväska (OCH EN MASSAGEBÄNK <3), den väger typ.. 30kg tror jag det var. (Ja, jag var tvungen att kolla hur mycket mina kläder vägde.) Men jag har säkert glömt lite småsaker, typ underkläder och sockar åså. :) Mina vinterkläder har jag heller inte packat ner. Men men. :) Har massor kvar att packa, men jag hoppas jag hinner med lite mer ikväll. :) 

Vad packar jag till? JO! Imorgon flyttar jag in i min lägenhet, till er som inte förstod det! DET KÄNNS ASSKÖNT OCH UNDERBART!

Ha en fortsatt bra kväll allihopen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin