Frågor och svar - del 2

DATUM 2011-08-09 - TID 01:25:57



Vad fick dig att börja fota?
- Jag skulle vilja komma med nåt superpoetiskt svar som.. "En dag när jag var ute och gick i den fina solnedgången, skulle jag ta en bild med min mobil och fånga ögonblicket när jag insåg att det skulle vara underbart att få ha en redig kamera och fånga alla ögonblick. <3"
Fast det riktiga och korta svaret är bara: www.stallet.se

 

Vilka 3 hemsidor besöker du mest?
- Facebook, Bilddagboken(dayviews) och Bloglovin'. :)

 

Har du sett en vit älg?
- Jajamensan, det har jag! ;)

 

Hur mycket pengar spenderar du ungefär på en månad?
- Jag spenderar alldeles för mycket pengar. Är värdelös på att spara pengar än fast jag vet att jag måste. Jag lever alltid på marginalerna. På en "vanlig" månad spenderar jag säkert runt 1000kr, säkert mer.. Fan jag är dyr i drift.


Om du fick vara av det andra könet i en månad, vad skulle du göra och vad skulle du heta?
- Jag skulle göra allt jag inte kan när jag är tjej.. We all know what I talk about. Jag skulle heta Hjalmar, eller Anton. Eftersom det var det min mamma och pappa hade funderat på att döpa mig till om jag hade blivit en liten grabb!

 

Om du fick vara vem du ville i hela världen förutom dig själv i några månader, vem skulle du vara? Varför? Och vad skulle du göra?
- Jag tror nog att jag hade valt att vara Oliver faktiskt! För då skulle jag kunna få reda på alla hans dirty little secrets.. Mohahaha! Jag skulle göra alla saker Oliver kan göra som inte jag kan, och så skulle jag göra frukost på sängen till mig själv(Kajsa) varje lördagmorgon.. :]

 

Vilken färg är din tandborste?
- Tandborsten jag har hos mamma är orange, den jag har hos pappa är rosa, den jag har i min lägenhet är orange och de två jag har hos Oliver är rosa och orange. (Färgen orange och rosa på tandborstar är THE WAY TO GO, folks!)

 

Vad är det mest romantiska som Oliver gjort för dig?
- Han åkte buss från Vindeln och glömde hoppa av på rätt hållplats, så han fick gå mycket mycket längre än vad han egentligen skulle ha behövt och det spöregnade ute, allvarligt talat öste ner. Och när han kom fram till mig så gav han mig en bukett rosor. ;] Kanske inte låter mycket eller ens romantiskt för er med superromantiska pojk- och flickvänner, men jag tyckte det var det!

 

Vad är det galnaste du gjort?
- Jag är inte en sån person som gör galna saker precis, det kom jag och Oliver verkligen fram till när han berättade om allt han gjort förut.. Så när jag skulle komma på nåt jag gjort så sa jag: "Jag var ute till elva en gång när jag egentligen bara fick vara ute till tio.."


Vad är det läskigaste du varit med om?
- Jag minns inte riktigt hur det var, men jag var  väl sur på Oliver eller nåt, men den lilla skitungen bara skrattade åt mig och drev med mig. (Hehe..) Så jag gick och la mig under täcket i mitt rum, som förövrigt var helt kolsvart. Så Oliver öppnade dörren och gick ut. (Trodde jag..) Det var redan skitläskigt i mitt rum och efter ett tag så hör jag något väsa högre och högre och sakta kliva på mig ovanför täcket. Så jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Sen börja Oliver skratta. Seriöst jag sket nästan ner mig.. Jag som är en sån mes började självklart gråta och blev arg på Oliver, då kjamade han mig och tröstade mig. :]


Besriv din klädsmak.
- Min klädsmak är väl rätt ordinary. Mainstream. Men jag gillar lite mer rockiga kläder. :D Det är snyggt, dock har jag aldrig lyckats införskaffa mig nåt sånt cooligt. :[

 

Vad var din första tanke när du såg Oliver?
- Att han var den snyggaste i "folkmassan" och att han gärna hade fått hamna i min "lärakänna-grupp"! Haha, nog för att ingen av de andra på vår skola är speciellt snygga.. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin