Frågor och svar - del 3

DATUM 2011-08-09 - TID 02:07:13



Beskriv hur ditt liv är i dagsläget.
- Well.. Mitt liv är pretty awesome just nu! Har skaffat egen lägenhet, jag har världens bästa kompisar och det är sommarlov! Dock saknar jag skolan och längtar tills den börjar igen. :) You can judge me if you want to, men jag saknar alla härliga dudes i klassen och att få tillbaka dagsrutinerna. :)

 

Säg tre platser du skulle vilja besöka.
- Jag skulle vilja fara till New York, Egypten och Kanada. :)

 

Vilken är din favoritblomma?
- Svår fråga. Rosor är fina, men de är så vanliga. Orkidéer är också fina.. Måste nog säga orkidé. :)

 

Vad skulle du göra om du hade en dinosaurie?
- Jag hade dresserat den, åkt på dens rygg, skrämma småbarn och låta den äta upp folk som inte passar mig i smaken! ;]

 

Vilket land har du besökt?
- Egypten är det enda landet jag har varit i och besökt. Men när vi var på Ikea för ett par år sen uppe i Haparanda så smög jag över till Finland, gu' se busig man kan va!

 

Vilka bloggar läser du?
- Olika. :) Folk som jag vet vilka det är, mostly. Orkar tyvärr inte lista upp några, men kolla mina länkar och så skrev jag upp tre bloggar där ovan. :)

 

Hur kommer det sig att molnen alltid är platta på undersidan?
- För att på ungefär 1000 meters höjd så börjar vattenångan i luften kylas ner så pass att den kondenseras och vattendroppar bildas. Därför blir de platta! Och jag vet det eftersom jag är så allmänbildad och smart..! ... OKEJ DÅ.. Jag läste det här..

 

Hur många unika och hur många tittare som bara kollar ibland har du?
- Uhm.. Det är väl olika beroende på hur duktig jag varit på att blogga, men har ungefär runt 40-50 besökare per dag. :)

 

Varför ska du flytta? Du går väl skola i Lycksele eller är de bara något jag fått om bakfoten?
- Nej, jag går inte skola i Lycksele. :) Jag går Media i Umeå, förut när jag inte hade lägenhet där så bodde jag i Lycksele, men nu när jag har lägenhet i Umeå så flyttar jag dit! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin