Halli-hallå!

DATUM 2011-08-12 - TID 13:25:33



Hejsan! Jag har lite idétorka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. :) Har ni förslag på vad jag kan skriva om, som ni sitter och klämmer på så tycker jag det är dags att skriva i en kommentar till mig och berätta era förslag!

Idag testade jag iaf att locka mitt hår, det blev inte så fint, men det blev mycket bättre än många andra gånger jag gjort det! Brukar nästan aldrig locka håret(därav resultatet...), men kände för att testa idag så what the heck! :D Måste göra det oftare så jag blir duktigare på det. x) 

Kommentarer
Postat av: Corina

Här är det det samma, har inget spännande alls att blogga om, inte ens några nya foton att visa upp. Total trist torka på alla fronter.

Men vadå.....blir väl bättre en annan dag :)

Ha de !

2011-08-12 @ 18:22:44
URL: http://corina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin