Hata är ett starkt ord, det är därför jag använder det.

DATUM 2011-08-09 - TID 02:38:12

Okej, jag vill bara varna er: Detta är ett ganska långt svar på min sista fråga ur min frågestund! Kan bli lite grötigt, har inte använt min bästa svenska eller nån proffessionell styckeindelning, men ni kan nog läsa och förstå det ändå. :)
Den som läser allt får en kaka! :D


Vacker bild va? :D


Varför hatar du Dana?
- Hmm.. Varför hatar jag Dana.. Kan det vara för att hon tycker jag borde söka hjälp för att jag har fittiga åsikter? Kan det vara för att hon kallar mig en äcklig liten trasa? Kan det vara för att hon är en väldigt disturbed person? Eeeeller kanske det kan vara för att hon inte kan hålla tassarna borta från min pojkvän? Listan kan göras lång.

Först hade jag inget emot Dana, hon var väl inte den person jag skulle umgås med precis, men inget emot henne liksom! ;D

Men sen började hon skicka sms om hur kåt hon var i Oliver åså från Olivers systers mobil. (De två är typ ”the best friends forever and ever liksom.) Visst, det var väl superkul för dem att kunna sitta och skratta i hopp om att jag skulle bli sur eller nåt. Fast de första två gångerna brydde jag mig inte så supermycket precis, det var ju trots allt bara driv. De sa ju det till och med face to face, no biggie! :)

Sen en dag på bussen till Vindeln så satt hon och Julia (Olivers syster) på samma buss som jag och Oliver, så smsade Julia och frågade ”Är Kajsa sur? ;s” helt random. Så jag och Oliver bestämde oss för att dryga lite med dem och svarade nåt i stilen med ”Ja, assur.” De frågade varför och då svarade vi ”För att Dana tycker Oliver är snygg.” Så då skrev Dana ett sms och predikade över vilken konstig person jag var som tyckte det och blablabla. Men så sa vi att vi bara skämtade och då var det väl inget mer med det, alla skrattade ju gott senare.

Ett tag efter det så sa Oliver att han hade fått ett sms av Dana, i det smset stod det nåt i stilen ”Alltså jag är sjukt kåt i dig, seriöst. Visa inte detta för Kajsa, men jag vill ha sex med dig. Det här är inget skämt, visa inte Kajsa. Äru på? Så när jag läst det smset vart jag riktigt irriterad. Vafan kunde hon inte låta honom vara liksom?

Så jag skrev till henne på facebook att back off beyotch. (Eller ja, jag var väl lite mer noggrann och skrev massa rader om hur hon skulle ge fan i honom..) Fick då svaret:
” men chilla nu vaa, vi körde chattroulette och är man med i spelet måste man skriva sånt till folk, jag ville inte skriva sånt till oliver asså tex vill ha dig osv men jag var tvungen annars måste man göra ett straff och vi hade att annars var jag tvungen att betala 100 kr och det har jag inte råd med så var tvungen och jaa jag vet att han är din pojkvän så chillaa!! förstör aldrig mellan två pers som är tsm, sån fitta är inte jag! J så be fan om ursäkt tack!!!!!!1”

Smsroullette my aaaaasss, darling! Jag ska inte be om ursäkt om nånting. Och du vill inte förstöra mellan två personer? Yeah, för du suger ju inte alls av killar med flickvänner.. Men vi kommer till det senare.

Några meddelanden senare skrev jag ” okej, ja jag har inget emot dig, men jag blir bara lite fundersam, du förstår mig nog” och fick svaret ” ja men vafan egentligen ska du inte ens bry dig right?  om du litar och allt på oliver ska du egentligen bah skratta åt detdära, jag körde smsrouellet. thats it. du behöver inte tro mig, om jag hade velat knulla oliver hade jag väl redan gjort det right? så chilla med anklagersna tack! ”

NO, SHE, DIDN’T. Skulle hon knullat med han redan om hon velat? Pfft. Seriöst tjejen lever i en drömvärld. Sen sa jag att hon inte skulle kunnat haft sex med honom för han inte skulle va med på det, ” jag hade väl legat då med han innabn han blev tsm med dig? Fattaru om jag hade så hade jag gjort det för länge sen”

Men HA-HA. Du kände inte ens Oliver innan vi blev tillsammans. Men aahja. Visst, fine. Vi redde ut det, men jag litar fortfarande inte på henne på det viset. (:

För ett tag sen skrev jag på min facebook ”Min facebook är invaderad av norska flaggor!! Fffuuu”, ta det med en nypa salt, för jag var till största delen ironisk. Men så började hon tjata om att jag var sjuk i huvudet och borde söka hjälp (vilket hon sen nekade till) om jag verkligen menade allt jag skrivit. Jag hade fittiga åsikter och plötsligt var jag rasist. (Eller ja, hon sa att jag lät ”jävligt rasse”, men same same.)

Efter nån dag, vecka, idk, så hade jag gillat en killes kommentar på en av hennes statusar på facebook. Så fick hon väl nog eller nåt? Så hon skrev till Olivers telefon kl tre på morgonen att hon inte ville ha äckliga personer (<- DET ÄR JAG :D) som kollade på hennes facebook etc. Att jag skulle knulla tystare, att jag var jävligt feg som inte ”våga” kaxa med Julia för att hon är Olivers syster, att hon hade hört av någon att jag skulle vara sur på henne för att hon tyckte att Oliver var snygg (men wtf, vi skämtade goddammit..), etcetc.

Jag svarade och ”försvarade mig själv”, eller vad man nu ska säga. Hur hon inte kunde bestämma ett skit över vad jag får och inte får göra, att jag får vara hur högljudd jag vill när jag har sex med min pojkvän (Bara för att hon inte får älska ömt med någon som verkligen bryr sig om henne.. HAHA, iihih, ”älska ömt..”), att jag inte kaxade med Julia för att jag inte har något emot henne och så min final touch i mitt sms - Att jag hade hört av en person att hon suger av killar som redan har flickvänner.

Just detta verkade ta på nån öm punkt i denna eldsprutande drakes svarta hjärta, för då fick jag då höra att jag var en äcklig liten trasa. Hm, what's that again? Så då börja hon smyga in små ”hot” i sina sms, som ”Jag är ingen lugn person, så om jag är irriterad på någon så går jag fram direkt!”, ”Som sagt, jag är inte lugn.” åså. (Kanske inte så mycket hot, men man fattar ju vad hon menar.. -.-) Så jag skrev att jag inte var rädd för henne om det nu var det hon försökte med. ”Haha, vi ser väl. ;)”

Sen dess har vi inte sagt något eller träffats, det var väl för nån vecka sen, eller nåt. Jag hoppas den som frågade denna fråga, nån anonym från Vindeln, läser detta. (YEAH, THAT’S RIGHT, jag kollade upp din IP adress. Som jag förövrigt gjort med alla anonyma frågor.) Vilket sammanträffande att det kom från Vindeln. :) Hoppas det nu är lite klarare varför jag inte gillar denna person one bit. :)

Jag har säkert missat nåt, eller sagt nånting fel gällande smsen och meddelandena, men jag har inget superminne som Rain Man, bare with me! Och en del kanske tycker att detta inte är nån stor grej att hänga upp sig på och hata en person, men alla tycker vi olika. Alla har olika åsikter, isn't that right, Dana? ;)


Kommentarer
Postat av: C - photos

Oj jag måste ha missat något. Vad tragiskt :(

Hoppas det fixar sig.. Skulle du bara lite kort kunna förklara vem det är ?

kram

2011-08-09 @ 09:36:19
URL: http://standingcarla.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Får jag en kaka nu? :D

hahah, älskar att hon trodde att oliver faktiskt inte skulle visa smset för dig och ha sex med henne dessutom. och att julia är helt okej med situationen. draama drama draamaaa :)

2011-08-09 @ 13:58:23
URL: http://frankiiis.blogg.se/
Postat av: - victoria

När kommer kakan? haha :)

2011-08-09 @ 19:34:43
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon är så jävla äcklig !!!!

2011-08-14 @ 03:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin