The Mist

DATUM 2011-08-13 - TID 23:34:03



Nyss sett The Mist med Oliver. Den var verkligen sevärd! 
Filmen handlar om att det kommer in en stor storm över ett litet samhälle och uppe på berget en bit bort från samhället håller militären och forskare på med något som ingen i staden riktigt vet om. Men efter stormen så kommer en underlig dimma in över stället och ur dimman kommer det väldigt underliga saker.. DAMDAMDAAM!
Kanske ska säga att filmen är baserad på en av Stephen King's böcker, vilket verkligen syns. :)
Länge sen jag såg en sån bra film, som verkligen fick mig så uppslukad. Samtidigt som den var bra, så vart jag så disturbed och allt som hör till. Jag ville bara slå en del i ansiktet och bara.. "ssssSTOP IT!"... Allvarligt jag blev så irriteraaaad! Men det var på ett bra sätt faktiskt! Man blev som slängd in rakt i handlingen och man blir jättefäst!

En annan sak är det med filmen Eden Lake.. Allvarligt - fucking - talat! När jag och min soulsis såg den så övervägde vi allvarligt talat att ta livet av oss. SÅ STÖRD JÄVLA FILM! Jag pallar den inte! Ni som har sett den förstår säkert precis vad jag menar.. Om ni inte tyckte det var en bra film förstås.. HOW CAN YOU THINK THAT!?!?! I alla fall.. Blev lite off topic där..

The Mist, skitbra film! 10 av 10 toasters! SE DEN! Jag tänker inte säga vad jag blir så disturbed about, det får ni se för er själva! ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

Nämn INTE Eden Lake, den var så sjuk och störd, hade nog hellre petat mig med pinnar i ögonen! HERREGUUUD. Asså.. hahaha jag... kommer aldrig förstå mig på dem som tycker den var bra och kommer aldrig heller tycka den är bra.... GAAH blir så stöörd av att bara tänka på den O.O

2011-08-14 @ 13:19:11
URL: http://iulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin