day five - vänskap

DATUM 2011-02-18 - TID 01:49:03

Jag har inte så mycket att skriva om just det här, eller ja, jag vet inte vad jag ska skriva här.. Vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva det.. :)

Men vänskap för mig, är nog mest att jag kan känna mig trygg med den jag umgås med. Att jag kan känna att jag kan lita på denne och inte behöver beté mig annorlunda för den här personens skull. Jag ska kunna berätta saker som stannar mellan oss. Och självklart ska jag kunna förolämpa denna person utan att den tar illa upp, hahah! ;]

Fast vänskap kan ju vara mellan människa och djur också. Där vet jag inte riktigt hur jag ska kunna förklara, men man känner när man har en kontakt med ett djur på den nivån. Man känner att det är mer än "bara ett djur", utan att det även är ens vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin