day one - det här är jag

DATUM 2011-02-09 - TID 21:37:10


Sho bre, här har ni mig! Tjej på snart 17 bast. (sjukt cool jag är, eller hur?)

Nämen ja, här har ni mig som sagt. Jag heter Kajsa och fyller 17 år i sommar. Dock skulle jag gärna hoppa över 17 och gå direkt till 18.. Men det går ju inte för sig så jag får härda ett helt år till! Jag är en, för det mesta, glad tjej som bor i norrlands djupa skogar. Jag förtär bark och jag bor under en mossig sten med mina renar i garaget.

Okej, förlåt.
Jag bor i Umeå på veckorna då jag går skola här - mediaprogrammet på NTI Gymnasiet. Har en sjukt härlig klass, som jag kommer att prata mer om senare på den här 30 dagars listan. ;) Annars bor jag hos, antingen, min mamma och min pappa där uppe i Lycksele.

Jag är nog lite smått(läs sjukt) beroende av min pojkvän Oliver, då jag får panik när jag vaknar upp i min egen säng och inser att jag inte sover bredvid honom.

Jag är riktigt lat och egentligen gör jag ingenting på min fritid. Jag gör ingenting med mitt liv förutom att sitta på min säng med datorn i knäet, springer på OKQ8 för att köpa Marabou(non stop och mjölkchoklad såklart!) och stökar ner mitt rum.
Fast ibland tar jag mig i kragen och är med mina vänner, för det mesta Oliver, eller Julia. Jag stänger ute alla andra, tyvärr. :) Men så äre, sån är jag. Min pojkvän går först, sen kommer Julia och i tredje hand kommer jag! Många har problem med det och det kan jag förstå. Men jag skiter faktiskt oftast fullständigt i vad andra har för åsikter om hur jag sköter mitt liv - ta er nånstans där solen inte skiner säger jag bara!
Mitt största intresse är fotografering och jag är asbra på det. ;) Dock fotar jag inte så ofta som jag borde och vill göra. Går lite trögt nu såhär på vintern, men på sommarn är jag inte sent ute med kameran. Tralalaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin