day six - kärleken

DATUM 2011-02-19 - TID 14:31:14



Tror det är ganska uppenbart vad och vem som är kärleken för mig.

SE DAG TRE

Eller kanske denna text, ett utdrag från min gamla blogg;
"Det var kärlek, kärlek vid första ögonkastet. Kärlek jag inte ville ha nåt att göra med, men samtidigt som var så spännande och lockande. Kärlek som förstörde, yet, kärlek som gjorde mig starkare. Kärlek som skrämde mig, men samtidigt var så lockande. Kärlek som jag ville, så illa, ville ha, men inte kunde få. Kärlek som fick mig att ta mig upp på morgonen och gå till skolan. Kärlek som jag försökte tränga undan ur mitt huvud, men det är svårt att släppa taget. För när man försöker släppa taget, så försöker man glömma. När man försöker glömma, börjar man sakna. När man börjar sakna, blir man mer kär. Två kärlekar, som sliter från olika håll, är inte att leka med. Verkligen inte. Heartbroken.Tillslut, efter mycket om och men, fick jag min kärlek. Min efterlängtade, efterlängtade kärlek. 
Kärlek för mig, det är dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin