day two - när jag var liten

DATUM 2011-02-11 - TID 17:34:15



När jag var liten var jag gangster som faen. Nä okej, det var jag inte. Jag var ett blomsterbarn! Okej, det var jag inte heller. Jag var en helt vanlig liten skitunge, retad för mitt namn, såklart! ;) 



Jag bodde hos min mamma och min pappa utanför Lycksele tills jag var åtta, då skildes mina föräldrar. Så då flyttade mamma in till stan och pappa bodde kvar i byn utanför. Mamma har flyttat runt ett antal gånger till olika lägenheter och nu i sommar flyttade hon till ett hus, supernice! Pappa har bott kvar i sitt hus enda sen vi flyttade in dit från första början. :)

Jag sprang omkring på gården på somrarna och lekte att jag var ett djur, annars på vintern sprang jag omkring inomhus och lekte att jag var ett djur. :D Jag var galen i djur när jag var liten..

Jag ville bli polis, sen veterinär, sen polis igen och sen fotograf. Tror jag ville bli dagisfröken där nån gång också.. :)
Jag har ingen riktig aning om vad jag ska skriva.. Därför tänker jag inte skriva nåt mer, ehe! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin