seg dag

DATUM 2011-02-17 - TID 19:15:12



Idag har jag bara suttit och druckit avslagen cola i en pepsiflaska. Intressant liv jag har, eller hur? ;)
Imorgon far jag hem till Lycksele vid tolv-tiden, skönt att komma hem.. :) Men eftersom jag har tillfrisknat ganska snabbt så kanske jag far till skolan ändå.. Får väl se hur det blir. :)

Åååh det måste vara så intressant att läsa min blogg, eftersom jag har ett sånt himla intressant liv. :D

Fick även ett samtal av Olivers mamma för ett litet tag sen, hon undrade om jag hade sett honom idag. Så jag sa att han var på bio men Alex och Markus. Haha, vi hade ett intressant litet samtal där. :) Annika är så trevlig, och lite busig sådär i webbcamen när Oliver inte är vid datorn. :]

Som sagt, intressant liv. <3

Kommentarer
Postat av: vicky [FOTO]

Wow, bästa close-up bilden ja sett på länge! :O

2011-02-25 @ 21:13:25
URL: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin