söta lördag

DATUM 2011-02-12 - TID 13:45:58


FOTO: www.iulia.blogg.se

Idag blire att vara med Emilia(och julia)! Har inte sett henne sen... ja, LÄNGE! Kommer bli awesome, amazing, frickin' asm. Sen efter det ska jag och Julia fara ner på solariumet och sola(näheee, trodde ni skulle grilla korv..), sköönt! Och senare efter det, så ska vi äta pizza, vilken härlig lördag jag har framför mig! Ikväll, vet jag inte om Oliver skulle komma.. Så som jag avfräste han, jaja, jag får väl se hur han gör. 
För övrigt så känner jag mig jätteofräsch idag, hihi!

Kommentarer
Postat av: Annie Bergström (fotoblogg)

glad alla härtans dag! :)

2011-02-14 @ 19:40:03
URL: http://annieskamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin