FRÅGESTUND, lääs!

DATUM 2011-07-30 - TID 19:00:39


Nu tänker jag sätta igång med en fin liten frågestund här på bloggen! Och jag vill ha så många fråogr att det iaf blir nånting att svara på! Hade en frågestund på min förra blogg, men fick typ.. 10 frågor och de flesta var saker som "Vad heter du i efternamn", "Vad har du för hårfärg" etcetc. (Okej, kanske inte såna frågor men det var frågor som hade självklara svar liksom..) Så jag svarade aldrig på frågorna och det sög..

Så nu vill jag ha många frågor! Fråga vad ni vill och hur ni vill! Jag tänker svara på varenda skitfråga, än om de har självklara svar. Jag tänker svara ärligt och så bra jag kan på allt, vad det än är. Var anonyma om ni inte vill att jag ska veta vem det var som frågade just den frågan, gör som ni vill! Men jag tänker minsann svara på er fråga!


ALLVARLIG. STÄLL. FRÅGOR.

Kommentarer
Postat av: Tora

Hur många spadar har du hemma?

2011-07-30 @ 19:18:33
Postat av: Vendela

Om du skulle varit ett djur, vilket djur hade du varit då? eller alltså a, du fattar xd

2011-07-30 @ 19:24:31
Postat av: Evelyn

Hur träffades du och Oliver?

Och hur "gick det till" när ni blev förälskade? :D

2011-07-30 @ 19:26:03
URL: http://dessest.blogspot.com
Postat av: Anonym

Om du har gjort din design själv, skulle du kunna visa hur man får mellanrum mellan menyn och inläggen? samt lite andra designtips:)

hade vart kul.

2011-07-30 @ 19:52:12
Postat av: Anonym

Kan jag få en andra chans :(?

2011-07-30 @ 19:59:45
Postat av: - victoria

Vad är det dummaste du gjort i ditt liv? :)

Vilka 3 hemsidor besöker du mest?

Ven står dig närmast?



VÄLJ EN :D



mamma vs pappa

kossor vs grisar

godis vs glass

marabou vs dyrchoklad



2011-07-31 @ 09:49:35
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: Evelin.

Okej, ska vi se om jag kan komma på lite frågor ;P



Vad är din största dröm?

Vad gör du om tio år?

Favorit färg?

Vad inspireras du av?

Vilka är dom tre bloggar du går in på först när du startar datorn?

Vad fick dig att börja fota?

2011-07-31 @ 10:33:40
URL: http://evenelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför hatar du dana? :D

2011-07-31 @ 14:06:29
Postat av: Julia

Har du sett en vit älg?



Hur mycket pengar spenderar du på ungefär en månad?



Om du fick vara av det andra könet i en månad, vad skulle du göra och vad skulle du heta?



Om du fick vara vem du ville i hela världen förutom dig själv i några månader, vem skulle du vara? varför? och vad skulle du göra?



Vilken färg är din tandborste?



Vad är det mest romantiska som Oliver gjort för dig?



Vad är det galnaste du har gjort?



Vad är det läskigaste du har varit med om?



Beskriv din klädsmak



Vad var din första tanke när du såg Oliver?



Beskriv hur ditt liv är i dagsläget



säg tre platser du skulle vilja besöka



vilken är din favorit blomma?



vilken är din favorit årstid? Vad gillar du att göra under denna årstid?



Vad skulle du göra om du hade en dinosaurie?



2011-07-31 @ 20:03:57
URL: http://iulia.blogg.se/
Postat av: K A J J A

favoritfärg?

vilka land har du besökt?

vilken är din favoritmat?

vilka bloggar läser du?

2011-08-03 @ 12:18:57
URL: http://knaskajja.blogg.se/
Postat av: AnotherFreak - Don't be like everyone else

Hur kommer det sig att molnen alltid är platta på undersidan ;)

2011-08-03 @ 21:30:43
URL: http://anotherfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin