Go mat, Monopol & frukt

DATUM 2011-07-12 - TID 23:53:14

Hejsan svejsan! 
Här kommer ett lite kortfattat, tråkigt och bildlöst inlägg om min kväll!

Vid sjutiden så for jag hem till Elina och Viktor, de for ut och beställde hem mat medan jag satt kvar där hemma hos dem och väntade. När de kom tillbaka satte vi oss och såg Full frys och åt våran mat och direkt efter det bar det iväg in i köket för några timmars Monopolspelande! Det var riktigt kul, förutom att vi vrängde lite på reglerna för att Elina inte skulle gå bankrutt direkt! ;] Sen skar de upp melon och ställde fram jordgubbar som vi kunde äta samtidigt, smarrigt!

Ungefär min kväll det! Nu ska jag gå isäng så jag tar mig upp imorgon! Tur man börjar vid 11:00 så man får en liten sovmorgon i alla fall! :) 

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin