Again and again

DATUM 2011-06-11 - TID 18:50:27

Ahh, jag drömde om dig i natt igen, din feta jävla subba. Det är så skönt att i mina drömmar är du inte lika falsk som du är i verkligheten, utan där säger du direkt till mig vad du tycker och tänker, och jag kan göra detsamma tillbaka. I mina drömmar brukar vi slåss, det är också underbart skönt. Att bara få slå på dig, gång efter gång, tills du ligger på marken och inte kan slå tillbaka längre. Det är så jävla skönt att få slå dig halvt medvetslös så jag vet inte vad! Dock så brukar du kunna springa mycket snabbare än mig, men i slutändan så är det alltid jag som vinner. För vafan, det är ju mina drömmar. Och här har vi en liten snutt ifrån Scott Pilgrim vs. The World.



Istället för att vara tillägnad "The guy who keeps yelling from the balcony", är den tillägnad dig. Och istället för "We hate you please die", se det som "I hate you please die."

Äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin