Blåbärspaj och skitsnack

DATUM 2011-06-08 - TID 21:40:00



Idag efter skolan (som bestod av betygsnack och film) så for jag och Oliver ner på stan. Efter ett tag så smsa Linda, så kom hon och Jack ner på stan också. Det var supertrevligt! Vi fikade och snacka skit. ;)

Det är så himla kul att vara med Jack och Linda! Allt faller sig så naturligt och vi är så gaaaulna! Det blir inte så att nån blir det femte hjulet, utan vi har varandra hela tiden som. Är det inte jag och Oliver - Jack och Linda, äre antingen Oliver och Linda - Jack och jag. Haha... Som Jack sa; "Kajsa det är som dom här två och så vi två."
För Oliver och Linda är tydligen de smarta i vårat coola gäng, så hänger jag och Jack lite sådär på utsidan och inte fattar ett skit. :D Men det gör inget, för det är ju jag och Jack som gör gänget coolt, så.. Det jämnar ju ut sig! ;)

Kommentarer
Postat av: C - photos

Hejsan !

Jag bara undrar vem Oliver är, du skriver rätt mycket om honom :)

2011-06-09 @ 16:14:16
URL: http://standingcarla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin