Fototävling hos tvspelsweb.se!

DATUM 2011-06-12 - TID 12:42:26



Jag är med i www.tvspelsweb.se's tävling, temat är sommar, där man har chans att vinna ett valfritt stativ!

Motivering:
Vad är mer sommar än när studenterna springer ut? Då har ju sommaren kommit på riktigt! Och att vinna ett valfritt stativ skulle inte vara fel, då jag har trånat efter ett stativ länge men har inte kunnat köpa ett för jag varit tvungen att prioritera annat före.

Skulle jag vinna skulle jag vilja ha detta stativ:
Trebensstavtiv Fancier 167cm (Länk)


Kommentarer
Postat av: - victoria

Gud vad fin bild! :)



Har precis hittat hit ( Igen ) glömde följa innan, ska följa om jag märker att det passar mig fortsätter jag! :)



Hur är det?

2011-06-12 @ 16:24:58
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: alexandra | fotoblogg

fin bild och lycka till!

2011-06-13 @ 19:09:03
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin