Let me sleep in your arms

DATUM 2011-06-09 - TID 12:32:29


Imorse blev jag väckt av en geting, och jag som hade tänkt sova längre än till halv nio idag. Är inte speciellt rädd för getingar eller såna odjur, men jag vill ju ogärna bli stungen av en. 

Annars är planerna för idag att fara hem till Lycksele, ikväll nån gång. :) För imorgon tar min fina vän Julia studenten, och då ska jag vara där! Det kommer bli kul, att få äta middag med dem och få se på henne när hon åker på vagnen och skriker å sjunger! ;D
Sen ska ni kanske få se nånting uuursött senare idag. :]

Kommentarer
Postat av: NRphotos

härlig bild!

2011-06-09 @ 16:56:45
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin