bettskena

DATUM 2011-03-16 - TID 19:36:41

Idag när jag satt och skulle precis börja äta min frukost på skolan så ringde de från tandläkarhögskolan och undrade om jag skulle komma idag, eftersom jag hade tid. Såklart hade jag totalt glömt bort det, men det gick bra i alla fall, jag drack upp mjölkglaset men slängde mackorna...

Oliver: Du skulle inte blonderat håret..!
Jag: Varför?
Oliver: Då hade du kommit ihåg tandläkartiden!
Jag: Men HAAAAAAha, vad kul. :]


Sedan skyndade jag mig till bussen. 
Väl där så satte de in den i munnen och testade den på mig, och så slipade de till den. Satte in den igen, tog ut, slipade. Satte in den, tog ut den, slipade. Detta eviga slipande. Somnade en gång tror jag, för helt plötsligt satt jag på en båt men en sekund efter så var jag tillbaka i tandläkarstolen... Haha, lite trött jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin