i missed you today

DATUM 2011-03-17 - TID 22:28:38



Idag har vi varit på Umeovatoriet, det var faktiskt ganska intressant, dock så var jag så trött och rummet hade så dämpad belysning så jag höll på att somna till där ett tag medan vi gick igenom stjärnor och planeter. 

Oliver kom inte till skolan idag, det var dååligt, för då hade jag ingen att pussa på eller krama.. :( Men imorgon så kommer han och då ska han allt få sen en stoooor blöt puss och en lång mysig kram. ;]

Imorgon är det fredag, redan! Veckan har gått otroligt snabbt..! Det är bra, för då är det snart påsklov. :]

Just nu sitter jag med bettskenan i munnen och känner mig allmänt awesome. Trött är jag också, så jag ska bara knäcka min rygg, klä av mig, släcka lampan och krypa ner i sängen och låtsas att Mr. Panda är Oliver(heheh) nu efter att jag skrivit klart här! :)

Måste förresten ta några fräna kort på Mr. Panda, han är ju bara för frän alltså! Och gosig. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin