Svar till dig... ANONYM.....

DATUM 2011-03-05 - TID 19:41:32

Du kommenterade på mitt inlägg "kajsa tidsoptimisten dahl" 

"Vad har hänt med dig? Saknar den gamla kajsa. 
Knappt roligt att läsa din blogg när du förändrats så himla mycket."
- Anonym.

oooch, först och främst; KUL ATT DU ÄR ANONYM, love you. jaja.
för det andra; folk förändras, synd om du tkr det blir till det dåliga, deal with it.
för det tredje; ingen har tvingat dig att läsa min blogg så om du inte tkr det är kul att läsa den eftersom jag förändrats så mycket så behöver du ju inte läsa den? :)

så då var bådas problem ur vädret! du behöver inte läsa min blogg, och jag slipper mindre såna där anonyma kommentarer, a-MAZE-ing.

Kommentarer
Postat av: Liz Kruskopf

Vem har gjort din design på din hemsida? http://kajsaphotography.webb.se/



vilken sida registrerade du dig på? :)

hon som gjorde designen har hon någon hemsida? gör hon fortfarande designer? :)

2011-03-11 @ 09:21:20
URL: http://lizkruskopf.blogg.se/
Postat av: Josephine B

Ska jag vara helt ärlig håller jag med den anonyma! Jag har läst din blogg... jag vet inte hur länge men ett år iallafall.. om inte längre. Jag fastnade jättemycket för din blogg ända tills i höstas nångång... det är nånting som har hänt hos dig Kajsa, en förändring som jag inte gillar så speciellt mycket, Ska jag vara ärlig kan jag berätta att mitt intresse för den här bloggen har blivit från att vara den blogg som jag besökte varje dag i hopp om en ny uppdatering till att jag besöker din blogg ca 1 gång var 2:a-3:e månad.



Och det här med att vi kan sluta läsa din blogg tror jag vissa inte tar det lika enkelt som du... din blogg ha ju faktist varit en stor inspirationskälla för många och det är inte så himla lätt att bara glömma en blogg och inte alls så lätt med en blogg som din.. som din blogg var en gång i tiden.



... den var min uppfattning och du behöver inte ta åt dig om du inte känner fört... men det verkar ju nästan som att du kommer att göra de!

2011-03-11 @ 18:10:16
Postat av: Josefi

Förlåt mig om du tar illa upp, men jag tror också att jag måste hålla med den där anonyma personen samt Josephine här ovanför.



Förut kollade jag din blogg varje dag, för att se om du lagt upp några fler fina fotografier eller om du bara uppdaterat. Fast nu känner jag inte för det längre. Det är inte för att du inte är lika duktig på att fotografera längre Kajsa - utan det är för att du verkar ha blivit helt annorlunda jämfört med den personen jag brukade prata med och som jag på sätt och vis lärde känna.



Det känns fel när jag läser din blogg nuförtiden och jag säger inte detta för att vara elak, utan jag säger det bara för att det känns fegt att inte säga det.



Hoppas du inte tar illa upp, för det vill jag verkligen inte att du ska göra. Men jag behövde bara få sagt detta!

2011-03-13 @ 23:20:59
URL: http://brickroad.blogg.se/
Postat av: hannaa

kajssaa, jag tycker du har blivit roliiiiigare :]]]

SKA VI HITTA PÅ NÅGOT I HELGEN? ,D

2011-03-14 @ 15:53:31
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar också ditt gamla jag...

2011-03-14 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin