Blixtar och dunder

DATUM 2011-05-19 - TID 19:35:44

Sitter hos Oliver, vi har ätit glass idag. Fast han snodde min glass och spottade ut den på marken... What to do liksom?
Idag började det plötsligt regna nådigt mycket. Helt plötsligt lyser allt upp, smäller till och skolbyggnaden skakar! O.O Så visar det sig att blixten slog ner på skoltaket, ganska coolt faktiskt, huh? ;) Billarmet på en bil bredvid skolan gick och alla sprang typ till fönstren och kollade. Sen kanske 10 minuter efteråt blir det superbra väder!? Strålande sol och hur varmt som helst! :D

Imorgon har jag tänkt köpa en tröja, den är jättefin och superskön, tror jag ska ha den som jacka när det är lite kyligare, eller nåt liknande.. :) Lite för varm att ha inomhus kanske.. :) Kanske lägger upp en bild! ;) 

Seeeen, så imorgon är det ju också helg, hur skönt är inte det!? Oliver ska med mig till Haga och så ska vi nog bara ta det lugnt. Sen på lördagen är det ju KULTURNATTA! :D Då ska vi ut och röjjj ;) Hahaha, nämen vi ska vara massa folk och bara ha det kul! :) Lite spännande, har ju aldrig varit på Kulturnatta. :)

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: åh, tack så hemskt mycket! vars bodde du innan umeå? :)

haha, jaså! :o men om du ser mig någon gång så får du lov och säga hej iaf :D

2011-05-20 @ 12:33:35
URL: http://mturborn.se
Postat av: M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Ohh tack detsamma, jättehärlig och fin blogg =D. vad roligt att en fotoblogg skriver, vill alltid hitta nya fotobloggar och du fotar ju jättefina foto



Ha en toppenfredag

2011-05-20 @ 14:36:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin