Känns bra nu

DATUM 2011-05-24 - TID 23:47:10


Kör på ett kvällsinlägg här dårå!

Känns som att allt bara flyter på nu! För att...
  1. Har en sak (egentligen två, men är i stort sätt klar med den ena saken redan) kvar i skolan, sen har vi inga mer saker som ska vara klara! Det känns såååå bra!
  2. Har endast 12 dagar kvar i skolan! DET ÄR SÅ AWESOME FÖR JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG EFTER SOMMARLOV!
  3. Allt är superbra i mitt liv just nu! Inga problems eller nåt, verkligen! Eller.. där ljög jag. Nu i skrivande stund är jag lite illamående och har ont i huvudet, but that can't bring me down!
  4. På fredag ska jag, Oliver, Linda och Jack vara med varandra! Längtar så sjukt mycket! God mat, sen bio och efter det far vi hem till Jack! Det kommer bli så kul! Är verkligen astaggad!
Hoppas alla har det lika bra som jag!

G'nite, peeps!

EDIT: Måste ju även få tillägga att det går ganska bra för min blogg besöksvis! Kommentarerna kan vi ju prata lite mer om, men besökare saknas iaf inte! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer bli fett med nice... Grejen är bara de att jag har inte fått min lön än, och får jag inte den idag har varken jag eller jack pengar förens den sista........

2011-05-25 @ 08:47:44
URL: http://lllindaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin