@ Oliver's place

DATUM 2011-05-31 - TID 19:09:39



Oliver har just stuckit iväg på ett hockeymöte, så jag sitter här själv nu i en timme, kanske? :) Men jag klarar mig, hans familj bits inte.. ;) Hoppas jag.. o_o
Vi har inte gjort något speciellt, bara suttit och degat. :)

Jag väntar i alla fall på ett samtal från min madre som är riktigt sneaky! Det är nämligen så att hon och Olivers mamma har en hemlighet för jag och Oliver, och det är sjukt irriterande att de inte säger nåt! Men mamma sa att hon skulle kolla en sista grej, sen skulle hon ringa till mig! Så jag väntar spänt! Jag och Oliver har våra funderingar, så vi hoppas på det bästa..

Bilden har jag också tänkt säga några ord om! Det är en bild på min garderobsdörr hemma hos min pappa, som Oliver har fotat. (En awesome garderobsdörr förövrigt, man kan ju skriva på den!!)
Det var ungefär 3 veckor som jag och Oliver var hos min pappa och medan Oliver spelade Wow, så passade jag på att skriva lite på dörren..! Så jag tog min rosa krita och här har vi resultatet! ;] Oliver tyckte i alla fall det var sött..

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänk om dom håller på att sneeka med en lägenhet!?.. bara slog mig lite sådär ;)

2011-05-31 @ 21:26:34
URL: http://iulia.blogg.se/
Postat av: WhiteFlowers

Fin Blogg !



Kolla gärna in på våran - länkad - och Carros bildblogg

http://PicsByCaroline.blogg.se



Peace Y

2011-05-31 @ 21:33:25
URL: http://whiteflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin