Grattis Elina och Viktor!

DATUM 2011-10-11 - TID 18:14:44


Ett lite försent grattis till Elina och Viktor som fått en liten flicka för inte allt för länge sedan!

Har känt Elina nästan så länge jag kan minnas! Vi har haft så mycket kul genom åren som gått och jag har många fina minnen med henne! Känns som att det var igår som vi gick in på handikapptoan för att byta om på idrotten för vi ville inte byta om med de andra tjejerna i våran klass. Eller när vi var på Lyckan och badade och försökte fånga fiskar med en liten hink och håv! Eller kanske när vi var hemma hos dig och du tog två glasspinnar för dig själv utan att fråga om jag ville ha. Eller! När vi var hemma hos mig och jag gick till frysen och tog frusna fiskpinnar utan att fråga om du ville ha. Haha, galet!

I alla fall så fick Elina och Viktor lilla Nellie den 18:e juli, om jag inte är helt ute och cyklar! Lite sent ute om att skriva om det i bloggen, men bättre sent än aldrig va? ;) Grattis ännu en gång till er!

Kommentarer
Postat av: M ä r t h a . V

2011-10-11 @ 21:27:02
URL: http://maisonscotch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin