If you’re going through hell, keep going.

DATUM 2011-10-23 - TID 13:17:34



Jag har så himla ont i mina ben! I fredags så var jag och några klasskamrater och spelade lazerdome, och nu är mina ben helt döda. Det gör ont direkt jag rör på dom! Speciellt så gör det ont när jag går nerför trappen... Uppför går väl bra, men nerför... Nästan så jag bara vill lägga mig ner och rulla hela vägen ner till nedervåningen! 
Men annars så var det sjukt kul att spela lazerdome, än hur jobbigt det var och hur ont jag har i benen nu efteråt!

Måste verkligen börja träna upp min kropp... Men då är det ju det att jag inte får träna, för då kommer jag gå ner ännu mer i vikt säger doktorn.. I-landsproblem x1000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin