Jag har bestämt mig...

DATUM 2011-10-08 - TID 16:36:39



Hejsan hoppsan! Jag har bestämt mig för att sluta använda mitt löshår, för det sliter jättemycket på mitt hår.. Plus att jag har fått ganska långt hår själv. Eller ja, långt och långt, jag har mycket längre än när jag klippte av mig mitt fina tjocka hår för lite över ett år sen!

Förut hade jag, enligt mig, inte alls långt hår. Det bara växte på tjockheten, om man nu kan säga så. Tyckte jag. Men nu när jag kollar tillbaka på bilder sen förut, så har jag ju långt hår! (eller ja, så långt är det väl inte, men för att vara jag är det långt!) Wtf is this shit. Varför klippte jag av mig deeet...
Så när jag klippte av mig det i september förra året så började jag använda mitt löshår hela tiden för jag tyckte jag hade så sjukt kort hår (vilket jag hade). Men eftersom jag alltid tuperar håret längst in vid hårbotten för att få fast löshåret, så sliter det jättemycket och jag har börjat lossa sjukt mycket hår. Så nu är mitt hår slitet och tunnt... Känns inte alls kul, förut hade jag jättetjockt och lent hår.. Jag är expert på att förstöra mitt hår, tyvärr. 

Så nu har jag bestämt mig för att sluta använda mitt löshår. Fast jag kommer nog ha det på special occasions, om vis äger så. Men inte till vardags. :) Wish me luck, guys!

Kommentarer
Postat av: M ä r t h a . V

Låter bra :)

2011-10-08 @ 17:14:35
URL: http://maisonscotch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin