Jag vet min plats

DATUM 2011-10-08 - TID 00:47:39



Hoho, jag vet min plats i samhället. Jag vet att jag aldrig kommer få lika bra lön som min man, jag vet att jag kommer få ta hand om det mesta i hemmet - städa, laga mat, tvätta. Jag vet att jag, än hur mycket jag kämpar i livet, aldrig kommer ha det lika lätt som om jag hade varit kille med exakt samma utbildning, grunder och förutsättningar. Men vet ni vad? Jag har inget emot det. Så länge jag kan vara nöjd över mig själv och ha en fin familj i framtiden! Jag kommer stå där, med hur mycket som helst på mina axlar och slita som ett djur, och göra det jag ska göra, för jag kommer göra det för min familj och min familj kommer vara värda allt mitt slit! :) Jag ska laga mat, jag ska tvätta kläder, jag ska städa huset, jag ska jobba, jag ska ta hand om mina kära när de är sjuka.. Jag kommer göra allt för att jag och min framtida familj ska ha det bra! 
Men just nu är jag tonåring och jag ska bara lata mig några år till.. ;)

Oliver kan skatta sig lycklig för att få ha mig som sin tjej..! ;)

Kommentarer
Postat av: M ä r t h a . V

Söt bild!

2011-10-08 @ 16:09:37
URL: http://maisonscotch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin