Redan less...

DATUM 2011-10-05 - TID 18:05:47



Känner att jag är less på allt just nu... Allt som är jobbigt i alla fall. :] Nä men jag ska skriva en historia uppgift om ett spel vi spelade på historian till idag kl 23:59 och räkna 6 sidor i matteboken till på fredag. Känns inte kul. Alls.

Sen i förrgår tappade jag min korthållare med alla mina pengar (20kr!!!!), mitt bankkort, mitt busskort, mitt leg, mitt körkort, mitt biokort och så ett klubbkort på skopunkten. Så ringde vi och spärrade korten och skulle precis polisanmäla det som borttappat, så ringer det nån tjej 10 min efteråt och säger att hon hittat korten...... Så nu måste jag vänta hur länge som helst på ett nytt bankkort. Så jag har alltså 20kr att leva på den här månaden. Eller ja, som tur är kommer pappa till Umeå imorgon, så jag ska få lite pengar av han tillsvidare. Men iaf.

EDIT: Plus att jag håller på att bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: victoria

hoppas du inte blir sjuk då iallafall! :)

2011-10-05 @ 20:02:34
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: M ä r t h a . V

Stackare :o

2011-10-06 @ 15:57:48
URL: http://maisonscotch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin