Längtar till vintern

DATUM 2011-09-05 - TID 17:00:28



Hej hopp! Jag längtar till vintern, SÅ SPÄNNANDE MED EN NY ÅRSTID, INTE SANT? Haha, eller ja..
I alla fall så vill jag fara iväg till Olivers stuga i fjällen igen, det var kul.. >:]

Min dator är på lagning, så jag har fått låna Olivers skoldator tillsvidare. :) Har inte heller hur mycket internet som helst, använder ju telefonen som mobilt bredband, så det tar ju slut så småningom.. Men men! Hade tänkt försöka installera Sims på datorn för att inte slösa mer på mitt söta lilla internet, men så funkar det inteeeeeee..... aaavgrundsvråål i all sin prakt!

Kommentarer
Postat av: Corina

Alla årstider har sin tjusning....även vintern och snö fast jag vet inte riktigt om jag börjat längta riktigt än, hösten har ju bara börjat. Kram

2011-09-06 @ 14:23:45
URL: http://corina.bloggplatsen.se
Postat av: hannaa

Jag. vill. ha. vinter. NU!

2011-09-10 @ 09:20:42
URL: http://anotherfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin