Svampar och förhandsvisningar

DATUM 2011-09-15 - TID 19:26:42



Nu har det äntligen blivit höst. Eller äntligen och äntligen, jag gillar ju sommaren, men efter en lång och varm(ja, varm) sommar så känns det skönt när hösten och vintern kommer! Jag har ju redan sagt tidigare i bloggen att jag längtar till vintern, så hösten är en bra början. ;D Hösten är så fin också, med alla färger och söta svampar! Fast marioteten är ju riktigt äckliga och fula svampar..

Idag ska jag fara på bio med Alex, han har gratisbiljetter (som alltid.. damn you Alex!) till en förhandsvisning på en film. Är inte riktigt säker på vilken film, men har för mig att det är The Help. Oliver såg på trailern, men jag såg bara början på trailern sen var jag tvungen att springa iväg och uträtta mina behov, hehe.. Så det återstår att se om filmen är bra! Men det tror jag nog, det är ju Alex som säger att vi ska se den, och han ser bara bra film!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va filmen bra? :)

2011-09-15 @ 23:46:10
Postat av: flickaneemeliie

fin blogg

2011-09-16 @ 07:46:20
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/
Postat av: M ä r t h a . V

Söt bild :)

2011-09-16 @ 18:30:56
URL: http://maisonscotch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin