Trevlig kväll med trevliga personer

DATUM 2011-09-17 - TID 19:15:04


Superbra iPhonebilder!

Igår så var jag och Oliver med Henke och Linda!
Först for jag, Oliver och Henke till Ica för att handla lite supplies till vår middag. Sen for vi hem till Henke och gjorde i ordning maten. Vi gjorde.. TACOS! När allt var klart där så körde vi till Robertsfors för att hämta upp Linda som jobbade till kl åtta. När hon äntligen jobbat färdig så körde vi hem till Vindeln igen för att äntligen få äta våran tacos. Vi åt middag kl nio på kvällen.. Men gott var det! Sen spelade vi kort och drack lite öl innan jag och Oliver for hem. Det var jättetrevligt, än fast jag hade superont i huvudet i slutet mot kvällen. Somnade direkt vi kom hem till Oliver medan han satte sig vid datorn och spelade LoL ett tag. :)

Kommentarer
Postat av: M ä r t h a . V

Skojigt minicollage :]

2011-09-17 @ 21:36:59
URL: http://maisonscotch.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin blogg :D

2011-09-18 @ 13:22:43
URL: http://fotonbyjohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin