We just wanna make the world dance

DATUM 2011-09-10 - TID 16:35:18



Igår var jag hos Emelie med massvis av härligt folk! :) Det var väldigt väldigt trevligt! :)
Knäppte inte så mycket mer bilder, tog bara en till bild, och det var en bild på en Chili Cheese från Max som såg ut som ett hjärta... HAHA!

For hem tidigt därifrån när jag skulle upp tidigt nästa dag och fara hem till Lycksele, men tack vare min impulsivhet så tog jag 01:20 bussen till Oliver och sov där än fast jag skulle bara fått sova 3 timmar max.. Meen jag fick sova längre, för väckarklockan startade inte..! Jag vaknade till nångång på morgonen och kollade på klockan och såg att den var 06:48 (tiden då bussen/tåget går från Vindeln till Lycksele..), så jag svor för mig själv och somnade om!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram

2011-09-10 @ 19:24:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: M ä r t h a . V

Haha ♥

2011-09-11 @ 13:56:49
URL: http://maisonscotch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin