Dörrar och längtan

DATUM 2012-04-20 - TID 20:45:46

Hejsan! 
Sitter hemma hos Linda, som jag gjort i tusen år och en dag känns det som! Men det klagar jag inte på!

Under senaste tiden har det hänt sååå mycket i mitt liv! En dörr har stängts och miljoner andra har öppnats. En särskild dörr som står lite på glänt bara verkar riktigt intressant. ;) Men den dörren är inte redo än, inte för mig eller någon annan i min omgivning. Men blir det den "dörren" någon gång i framtiden så blir det, om inte så är det bara att suck it up och ta det för vad det är!

Jag ser fram emot varje dag, vecka, månad framöver. Det känns så härligt att bara längta till något, vad jag längtar efter är jag inte riktigt säker på, men nånting är det! Tror jag längtar till det mesta faktiskt. En sak jag kan säga att jag längtar till är en galen valborg med Linda! (I'VE BEEN WAITING FOR YOU ALL MY LIFE, och Linda du vet att om inte kommer dansa och sjunga till den tillsammans på valborg kommer jag bli ledsen!) Och! Jag känner på mig att detta kommer bli den bästa sommaren på länge, det är jag väldigt säker på! 

Just nu är Linda som min andra hälft, seriously. Vi har varit upp i varandra så länge nu och det är fortfarande inte långtråkigt eller drygt, och det kommer det nog inte bli heller med all säkerhet! ;) 

Imorgon kommer Cornelia hit till Umeå för att spendera några dagar med mig, och sen se på In Flames. Det ska bli kul, för vi har inte träffats sen förra året, och vi har mycket catching up to do!

Nu så har ni fått en liten inblick i mitt liv på senaste. Kommer säkert skriva mer om vad som hänt bara för att skriva av mig sen, kanske. ;D Vi ser väl! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin