Mamma-time

DATUM 2012-04-25 - TID 18:20:17



Idag kom min mamma hit till Umeå, hon ska sova här tills på fredag. Det ska bli mysigt!
Idag har vi storstädat lägenheten och varit på stan och köpt massa nödvändigheter, såsom en ny väska, en ny börs, strumpbyxor, underkläder, tekoppar, soffkuddar och en massa mer! 
Kom även på att jag inte har visat er min lägenhet, och jag har snart bott här ett år! nästan..
Så här kommer lite bilder på den, inte så bra bilder kanske, men de duger! ;D 


Hallen och lite av vardagsrummet. Mamma i chillmode ....


Vardagsrummet/sov..rummet?


Och så köket.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hur storvlägenhet har du? Etta?. Tvåa?.

2012-04-26 @ 07:44:06
Postat av: siri

så mysig lägenhet det verkar vara (;

2012-04-27 @ 19:38:48
URL: http://sbackteman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin