Mina beestisar

DATUM 2012-08-09 - TID 22:34:33



Det här är mina fina stjärnor. Jag älskar dem hur mycket som helst. Jag ser Linda som min egen syster och Simon som min egen bror. Så mycket tycker jag om dem! Och nu behöver ni inte adoptera mig. Haha!

Jag saknar dem jättemycket, har ju inte hunnit träffa dem så mycket under sommaren, bara i början av sommaren. Har abstinens, blir galen, vill träffa dem och ha galet roligt som vi alltid har! 

Jag har inte skrivit speciellt mycket om Simon i min blogg, så jag tänkte att jag skulle ta och göra det!

Simon är en sån människa som man blir glad av. Han är lätt att umgås och komma överns med. Han är en av mina favorit-killar på denna jord och jag är otroligt glad av att han är en del i mitt liv!
Först var jag mycket skeptisk mot dig, Simon, att du bjöd hem mig och Linda till dig på Valborg - bara sådär liksom! Det var ju kul att Linda hade hittat nån att prata och ha trevligt med under kvällen och så, men det kändes lite konstigt att vi skulle fara hem till dig och sova. Du verkade trevlig och rolig, men jag har lärt mig av mamma att man inte ska hoppa in i bilar med främlingar (sova över i detta läge dårå.) men jag litade på Linda och jag litade på dig och tur var väl det! Du är en fantastisk människa och jag är glad att jag lärt känna dig. Du har gett mig mycket, både direkt till mig och genom Linda. Du är superbra för Linda, och jag är så fantastiskt glad för er två! Än fast du snarkar jävligt mycket när du sover och blir otroligt grinig när du inte får mat så tycker jag om dig ändå! ;)


Hahaha, enda bilden jag har på mig och Simon. Ståtliga & majestätiska.

Framtiden ser ljus ut. Väldigt ljus. Det kommer hända mycket spännande och underbara saker i framtiden. Och jag har turen att få vara med på vägen, med er. Kan knappt vänta!

Ni är bäst, det är ni. Ni har gett mig otroligt mycket att hålla fast vid och jag hoppas att jag gett i alla fall hälften tillbaka. Inga människor kan ta era platser, för ni är inte bara vänner på vägen, ni är vänner genom hela livet.

Jag älskar er ofantligt mycket och kan knappt bärja mig tills vi träffas nästa gång! Hoppas ni har haft en bra sommar och att ni inte saknat mig allt för mycket. ;) 

PUSS OCH KRAM PÅ ER, DÄR BORTA PÅ GRUBBE/UMEDALEN!

Kommentarer
Postat av: Vasses

Fint skrivet! :)
Hur gör du för att vara så positiv ? :3

2012-08-10 @ 11:31:47
URL: http://vasses.webblogg.se
Postat av: DG

Snygg blogg

Svar: Tackar :)
Kajsa Dahl

2012-08-24 @ 21:59:24
URL: http://dergham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin