Fina, stackars pappa

DATUM 2012-02-05 - TID 22:45:43



Det här är min pappa. Han är världens bästa pappa.
I torsdags for han ner till Stockholm för att jaga vildsvin. Allt gick bra och han fick skjuta ett vildsvin, så god mat kommer det förhoppningsvis bli framöver! I alla fall. Han kom hem igår och ikväll skulle han hänga upp vildsvinet innan det skulle slaktas. Han stod på en stege, stegen skjutsade efter på betonggolvet och pappa ramlade. Min bror, Emil, som var med och hjälpte pappa när det hände fick panik. Som tur var så var pappas sambo hemma och kunde skjutsa in honom till akuten. Emil ringde för en stund sen hit och berättade det. De vet inte om nånting allvarligt hänt, men med min pappas vanliga tur så har han säkert gjort sig illa väldigt mycket. Jag hoppas bara att han ska må bra, han kommer nog ligga inlagd ett tag, men förhoppningsvis inte allt för länge. Jag vet inte varför jag skriver det här, kanske för att det är min blogg och jag får skriva vad jag vill när jag känner att jag måste skriva av mig. Kanske inte är så kul att läsa för er. Jag är inte ute efter "åh, stackare, hoppas allt går bra"-kommentarer, utan jag vill bara skriva av mig. Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Anna Möller

Åh, även om du inte fiskar efter dessa kommentarer så.

Hoppas han mår bättre snart! :D

2012-02-06 @ 13:05:11
URL: http://aawesomeness.webblogg.se/
Postat av: alva

du skrev att du inte var ute efter en sån här kommentar.. men hoppas att det blir bra med han! kram

2012-02-11 @ 13:40:17
URL: http://alvaablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin