Mainstream bloggande: DET ÄR KALLT!

DATUM 2012-02-03 - TID 22:59:54



Är ensam hemma hela helgen, Oliver kunde inte komma upp till Lycksele och vara med mig = sämst. I alla fall. Idag har jag varit på stan (NEJ. INTE UMEÅ. STAN = LYCKSELE, morons.) och kikat lite. Kände hur klaustrofobin smög in på mig, Lycksele är verkligen litet.. Är ju van vid storstan Umeå, hoho! ;) Men än fast jag kände mig ihoptryckt men samtidigt helt ensam på stan så hittade jag en BH på rean som var jättefin och jätteskön! Så den köpte jag. ;> Åså hittade jag en hårinpackning också, så här ska hår inpackas som bara den! Haha, nä men srsly. Det var ganska härligt att vara tillbaka i Lycksele. :) Det enda jag vill klaga på är KYLAN, som precis alla andra. Det var -31 grader kallt ute och jag stod och väntade på den där jävla lokalbussen i 40 minuter. HELVETE. SATAN. FÖRBANNAD. Men tillslut var jag hemma. :]

Well, på bilden ser ni lite av min nya hårfärg. Bilden är inte rättvis mot verkligheten, men där har ni i alla fall nåt.. ungefärligt(?).


Kommentarer
Postat av: Victoria

Oj haha! Jag klagar på att vi har -13....

2012-02-04 @ 10:14:30
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin