1

DATUM 2012-01-07 - TID 23:32:01

Vi börjar väl direkt!

10 fakta om mig + en gammal bild på mig
1. Jag är värdelös på att spara pengar.  
2. Jag har en dålig vana att slå på datorn direkt internet blir segt eller liknande.
3. Jag är verkligen urusel på matte. Och kom inte med nåt crap som "alla kan om dom bara vill, hjärtesnutten, kämpa!" för nej och håll käft! Det går verkligen inte, skojar inte.
4. Skulle jätte-jätte-jääättegärna ha en egen hund som jag kan bo med i min lägenhet. Men det känns för stort, både ekonomiskt och erfarenhetsvis just nu. Men efter gymnasiet/universitetet ska jag skaffa mig en hund, en golden eller en schäfer, inget annat.
5. Jag brukar falla in i "bebis-manier".
6. Jag är Batman.
7. Sover gör jag bäst på mage, med ett knä upp mot hakan och armarna under kudden.
8. Jag sover med gosedjur, SJUKT GULLIGT VA? Jag vet, rena svärmorsdrömmen! :')
9. Jag föddes som man... Nä, där ljög jag. Busigt!
10. Jag vill ha två barn, först en pojke, sen en flicka.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, vi sover exakt likadant! Trodde det bara var jag som sov lite halvt konstigt... KRAM

2012-01-08 @ 18:42:52
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin