Do Want: Even more clothes!

DATUM 2012-01-11 - TID 20:50:05



Fantaaaastiskt snyggt! Lite mycket svart&vitt, men so what. :D Allt på bilden är från Gina Tricot förutom skorna som kommer från Skopunkten.

Letade och letade efter de skorna jag testade idag på Skopunkten, men de hade inte dem på sin hemsida! Irriterande... I alla fall ser de nästan likadana ut, de jag testade var i mocka och jag tror de hade kortare skaft också. De var sköna och supersnygga! Ska nog ner på stan imorgon och köper skorna, fastnade för dem så mycket. :] Jag behöver ett par högklackade skor också, de jag har är helt slutkörda pga. att killarna i min förra klass provade dem laget runt typ.. ._.' Och de jag redan har är inte kilklack och det är mer "partyskor", så.. SKOR IMORGON DÅ. Så slipper jag springa runt och se ut som värsta lurken i mina gamla skor också. ;]

Btw, har börjat på en ny bloggdesign, om någon bryr sig. (a) Jag vet inte riktigt om jag är nöjd än, men ska nog börja ändra lite koder i min "kodblogg" och se hur det ser ut. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om det är dom svarta silvia - jeansen så kan jag förvarna dig att dom töjs ut! Köpte mina i helgen och redan får jag in 2 knytnävar extra i midjan... :O

2012-01-11 @ 21:54:49
URL: http://aredhel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin