Klipptid!

DATUM 2012-01-25 - TID 22:07:45



Imorgon ska jag klippa och färga håret! Längesen jag klippte mig hos en frisör.. Över ett år sen! Känns spännande, men.. Jag blir ändå aldrig nöjd med klippningen efter att jag varit hos frisören. Man säger att de ska toppa håret, TOPPA. Men sen när man går ut därifrån så är man flintis. Men i alla fall! Spännande med färgningen i alla fall! Det ska bli ljusare, inte riktigt blont kanske än fast jag vill testa blont hår, men ljusare i alla fall. :)

Till bilden i inlägget: THAT HÅRFÖRLÄNGNING! Me like. Måste köpa ny, fin, färsch hårförlängning.. snart. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Fanny Isabella B

Är det extensions du har, isf vart har du köpt det? :)

2012-01-26 @ 13:01:26
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin