Skrivglad

DATUM 2012-01-17 - TID 15:03:45

Känner mig så skrivglad, inte "jag vill skriva massa i min blogg"-skrivglad, utan mer "jag vill skriva ner allt jag tänker/drömmer/kommer på i en fin bok"-skrivglad. :D Men i sådana fall måste jag skaffa mig en skrivbok först, och den ska vara fin! Det ska inte vara en dagbok. Nåt i stuket som wreck this journal. Vill kunna bara förstöra boken med massa kludd, bilder, text, klistermärken, "kom ihåg"-listor och annat som jag kommer på att vilja fylla boken med! :D Får ta mig ner till stan och titta om jag hittar nån fin bok som passar mina krav. ;D



Bilder: we♥it.com

Kommentarer
Postat av: elina

En sån har jag haft sedan jag var 13-14 jävligt kul att läsa idag ;)

2012-01-17 @ 15:57:01
URL: http://elinaadele.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har skrivit "dagbok" nästan hela livet, men de slutar alltid med att de blir en sån där bok du tänker dig! :)

2012-01-17 @ 17:47:38
URL: http://lllindaaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin