This is how I'm gansta..

DATUM 2012-01-10 - TID 19:01:25



När jag kom hem från skolan idag så la jag mig i sängen och slog på tv;n. Somnade och vaknade upp två timmar efteråt och jag vet inte vad jag höll på med riktigt. Jag kollade på telefonen för att se vad klockan var och fick panik, ren panik! Jag satte mig upp i sängen och ropade nåt i stil med "Amadeuoliveerrrrrr" om och om igen! När jag inte fick svar så fick jag ännu mer panik och ställde mig upp och sprang jättevingligt runt i lägenheten och skrek det om och om igen..! Haha, det var så jävla konstigt! Jag tror att jag letade efter Oliver, men när han inte var där så blev det bara värre. Haha, snacka om att ha ett stort behov av att ha honom i närheten.. :) Och varför jag blev så panikslagen över vad klockan var vet jag inte.. Kändes riktigt som att jag hade missat ett flygfärd till månen eller nåt!

Btw, någon som sett den nya serien Suburgatory som går på femman? Den verkar faktiskt ganska bra, haha! Och jag älskar i "trailern", eller vad man ska kalla den, när den där kvinnan sitter i bilen bredvid pappan och tjejen och mimar till "This is how I'm gangtsa"-låten...! Haahhha, så kommer jag vara när jag blir stor, kommer vara en sån pinsam mamma! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin