Too school for cool

DATUM 2012-01-11 - TID 15:05:19


Woho, MP10, veerldens beesta klaass!

Sitter på skolan när jag egentligen kan vara hemma. Eller på stan.. Jag ville gå på stan igår, men dååå ville inte Oliver. :( Så idag ska jag försöka få med honom ;) Hans pappa och syster skulle in till stan och de skulle äta ute så chansen är nog stor att Oliver följer mig en runda! :]
Känner att jag har råd att köpa kläder och skor, för en gångs skull! Alla andra bloggare köper saker hiiit och diiit.... Fattar inte hur ni har RÅD... Och alla har så fina hem, fina grejer, fina.. okej jag kommer inte på nåt mer, men FINT. Haha! Jag har också fina grejer, så jag ska väl inte klaga. (a)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har en finblogg

2012-01-11 @ 15:27:40
Postat av: Victoria

Fattar verkligen inte hur vissa har råd HELA TIDEN. En blogg jag läste förrut, som inte uppdaterar längre, hon köpte kläder varannan dag för säkert 500 hela tiden. :o

2012-01-11 @ 15:28:01
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin