En rubrik

DATUM 2012-07-30 - TID 14:30:43



Igår var jag med Julia och Aaron.
Först så for vi till Djupskolavan och fotade lite, sedan till affären och köpte lite grejer och sen hem till Julia.
Vi spelade kort hela kvällen och Aaron gjorde pannkakor åt oss, så gott det var! Sen sent in på natten så fick jag skjuts hem. 
Väl hemma så gick jag och la mig i sängen och började se på en gammal tecknad film sen jag var liten, så himla bra den är! Hann inte se klart den dock för jag somnade innan, men ska se klart den sen ikväll. ;D

Ska tillbaka till dom senare ikväll för att fortsätta spela Canasta och säkerligen mer trevligheter!

Filmen heter Resan till Amerika. (An American tail) Nån som sett den? :) Jag tycker i alla fall den är jättebra. :]



Kommentarer
Postat av: Anton Farmarn

Jag hade den dära på VHS :O Fast det var typ ryskt tal så jag fattade inget :C

Svar: HAHA, kan vara svårt att förstå det då! :3
Kajsa Dahl

2012-07-30 @ 16:10:13
Postat av: Jasmine

Jag har sett den!! Tyckte den var asjävla super läskig när jag var liten. (A) Samma sak med krokodilerna i Bernard & Bianca å den där tanten som slet av sig ögonfransarna (visste inte vad lösögonfransar var då..) :D

Svar: Jaa, när man var liten var den ju jätteläskig! men nu när jag ser den igen så är den ju hur kul som helst. (a) nostalgi!
Kajsa Dahl

2012-07-30 @ 22:35:38
URL: http://frankiiis.blogg.se
Postat av: Hanna

Fin blogg du har :) du får gärna kika in på min smyckesblogg om du vill och om du gillar smycken :)

2012-07-31 @ 20:39:35
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Hur mår du idag?:)

Kram

2012-08-01 @ 12:08:17
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin