slice up that football signed by ibrahimovic

DATUM 2012-07-18 - TID 14:47:16




Nu ser det ju ut som jag tagit fjädrarna från fågel,
men så är inte fallet..! hah! ;D



Hejsan hoppsan lillebror! Jag har ingen lust att blogga för min blogg är så fruktansvärt deprimerande. Bloggdesignen är ju sen jag mådde som den ser ut ungefär och jag mår inte så längre så jag borde byta men jag orkar inte! Har ingen ork till nåt på datorn just nu, så.. :) 

Sitter och väntar på att pappa ska hämta upp mig så jag kan få komma hem och fixa till mitt rum inför helgen. Det ser ut som skit och jag vill gärna att det ska vara lite mer städat innan Connor kommer och hälsar på över helgen. 

I helgen ska jag som sagt ovan vara med Connor. Vi ska träffa Julia och Aaron och bara va allmänt wierd som vi brukar va antar jag, ehe.. Det var prat om nå minigolf åså, så jag får väl börja träna upp mina skills tills dess.

Till veckan börjar jag jobba, ska ju jobba på kirurgen uppe på lassa i 3 veckor, och det känns väl lite sådär. Är inte så himla taggad på att jobba, men jag är taggad på lönen så what to do. c; 

Sen en sista sak:
Till dig som skrev på blogresponse och frågade om jag saknade dig, smart att va anonym och fråga..? ;s Hade ju vart lite lättare för båda två om du skrivit vem du var. (y) well, well!

Kommentarer
Postat av: vanessaljungdahl.blogg.se

Du får ta och göra en mer glad design! :D Tycker då min också e ganska mörk och trist men min nya e snart klar så kommer bli awesome ! :D

Älskar bilderna <3

Svar: Jo, ska ta och göra det, när jag har ork.. Haha! Ja, jag ska hålla utkik för din nya design! :D Spännande!
Tack c: <3
Kajsa Dahl

2012-07-18 @ 19:51:22
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Svar :
mjoo , jag hade inte heller ork men fick det då jag vart utan datorn i 2 veckor haha .. XD .. Så det e ett tips ;P .. ja gör det! så lite så :D

2012-07-18 @ 23:27:27
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin